ARBOmedia představila letní inzertní balíčky

22. 6. 2015

Několik speciálních inzertních balíčků představuje postupně během léta společnost ARBOmedia. Dosud byl představen filmový a hudební pack, další balíčky budou následovat.

Filmový balíček, který zahrnuje weby Kinobox.cz, Filmserver.cz, Dokina.cz a Hadejfilm.cz, osloví měsíčně na 405 000 filmových fanoušků všech věkových kategorií. Hudební balíček, jehož součástí jsou weby Bandzone.cz, Musicserver.cz, Spark-rockmagazine.cz a Karaoketexty.cz má pak měsíční zásah 810 000 uživatelů.

„Naši inzertní klienti stále častěji vyžadují konkrétní cílení a speciální letní balíčky, které jsme připravili ve spolupráci se společností TISCALI MEDIA, jim nabízejí perfektní příležitost oslovit uživatele v konkrétním segmentu zájmů,“ říká CEO ARBOmedia Petr Jaroš.

V následujících týdnech budou zveřejněny letní balíčky zaměřené na fanoušky sportu, videoher a dalších odvětví.

O ARBOmedia, s.r.o.

ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. ARBOmedia zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 55 webových projektů.

ARBOmedia představila letní inzertní balíčky



arrow_back   Zpět na výpis