ARBOmedia se vrací na český trh

21. 1. 2014

ARBOmedia působila poslední dva roky na českém trhu pod názvem Goldbach Czech Republic. V portfoliu má 25 webových projektů včetně značek, jako je Kinobox.cz, Ordinace.cz, ePravo.cz, Mobile.de a další. Celková měsíční návštěvnost médií zastupovaných ABROmedia je 1,5 milionu UIP.

K odkupu značky ARBOmedia došlo poté, co společnost GOLDBACH ke konci roku 2013 ukončila veškeré své aktivity v České republice. Za znovuzrozením významné značky českého reklamního trhu stojí společnost TISCALI MEDIA, která do ARBOmedia majetkově vstoupila. Výkonným ředitelem zůstává Petr Jaroš, který dosud vedl právě českou pobočku Goldbachu, a který je i spoluvlastníkem společnosti.

„Spojení s TISCALI MEDIA bylo pro mě logickým krokem. Spolupracujeme již několik let a obě firmy tímto výrazně posílí na trhu,” říká Petr Jaroš, CEO ARBOmedia.

O ARBOmedia s.r.o.:

ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. ARBOmedia zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 55 webových projektů.

ARBOmedia se vrací na český trh



arrow_back   Zpět na výpis